جاسوسی سازمان امنیت ملی آمریکا از دوسوم مردم این کشور!!!!!
یادداشتهای قاصدک
اجتماعی
درباره وبلاگ


در کتابی خواندم که میزان فرزانگی و فهم و درک انسانها بر دو عامل استوار است ؛ گفتن سخنی دلنشین و پسندیده و داشتن دلی سخن پذیر. دوست عزیز به وبلاگ یادداشتهای قاصدک خوش آمدید . مطالب وبلاگ من در خصوص سایبر و امنیت رایانه , مسائل اجتماعی و مذهبی خواهد بود . سعی خواهم کرد که با بیان مطالب متنوع , وبلاگ جذابی را خدمتتان ارائه کنم . ترجمه هایی که در این وبلاگ مطالعه میکنید بیانگر دیدگاههای نویسنده وبلاگ نیست . از این که لحظات گرانبهایتان را صرف بازدید از وبلاگ من می کنید متشکرم . هرگونه استفاده از مطالب وبلاگ با ذکر منبع بلامانع است . بنا به دلایلی تصمیم گرفتم که آدرس وبلاگمو از sorushafshar.blogfa.com به آدرس جدید mydandelions.loxblog.com تغییر بدم . و از این به بعد مطالبم رو در این آدرس منتشر خواهم کرد .
آخرین مطالب
نويسندگان

 سازمان امنیت ملّی آمریکا چگونه از دو سوم مردم کشورش جاسوسی می‌کند

در قانون وضع شده به وسیله "سازمان امنیت ملّی آمریکا" به وضوح تصریح شده است که مامورین کنترل مرزها می‌توانند بدون هیچ اخطار و دلیلی، به جستجو در وسایل الکترونیک مسافران از جمله لپ‌تاپ، گوشی‌همراه، تبلت، دوربین و غیره بپردازند و اطلاعاتی را که می‌خواهند برداشته و در صورت نیاز دستگاه فرد را ضبط کنند.

اگر بدانید که با نزدیک‌شدن به یک منطقه احتمال دارد تمامی وسایل شما بدون اجازه خودتان بازرسی می‌شود، چه حسی پیدا می‌کنید؟ آیا دوست دارید بدون دلیل مورد بازرسی قرار بگیرید، وقتی که هیچ اتّهامی علیه شما ثابت نشده است! حال اگر بدون اینکه از این بازرسی خبری داشته باشید و بعد از وارد شدن به آن منطقه پی به موضوع ببرید چه حسی خواهید داشت؟
این همان حسی است که به مردمی که به مناطق مرزی آمریکا نزدیک می‌شوند و یا از شهرهای دیگر آمریکا به این مناطق سفر می‌کنند، دست می‌دهد. بر اساس قانون وضع شده از جانب "سازمان امنیت ملّی آمریکا" افرادی که به شهرهایی که در فاصله 100 مایلی مرز آمریکا قرار دارد نزدیک شوند و بنا‌به هر دلیلی مورد بازرسی قرار گیرند و یا دستگیر شوند، حق هیچ‌گونه شکایتی ندارند.
در این قانون به وضوح تصریح شده است که مامورین کنترل مرزها می‌توانند بدون هیچ اخطار و دلیلی، به جستجو در وسایل الکترونیک مسافران از جمله لپ‌تاپ، گوشی‌همراه، تبلت، دوربین و غیره بپردازند و اطلاعاتی را که می‌خواهند برداشته و در صورت نیاز دستگاه فرد را ضبط کنند.
 
نزدیک به دو سوم از کل جمعیت آمریکا در شعاع جغرافیایی تعیین شده در این قانون قرار می‌گیرند. نکته جالب این‌جاست که این قانون از سال 2008 میلادی وضع شده است و سازمان امنیت ملّی آمریکا، اخیرا مردم خود را از وجود این قانون مطّلع کرده است.
 
در توضیحات ارائه شده به وسیله این سازمان هیچ دلیلی برای وضع این قانون و یا دلایل بازجویی‌ها و یا دستگیری‌ها ارائه نشده است. از اکتبر 2008 میلادی تا ژوئن 2010 بیش از 6500 مسافر بدلیل همین قانون مورد بازجویی قرار گرفته‌اند و یا دستگیر شدند و بر اساس نژاد، ملیت و یا مذهب مسافران این بازجویی‌ها شدت و ضعف داشته‌‌است.
سازمان امنیت ملّی آمریکا چگونه از دو سوم مردم کشورش جاسوسی می‌کند
 
منبع : گرداب

نظرات شما عزیزان:

afshain
ساعت20:06---10 اسفند 1391
مگه توی ایران مردمو کنترل نمیکنن ؟ این قضیه همه جای دنیا هستش .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها